Iguazú Puerto Bamberg - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu Iguazú Puerto Bamberg - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu

Iguazú Puerto Bamberg

Door: Mariette

01 Februari 2015 | Argentinië, Puerto Iguazú

En nu zitten we in de Bushbush, redelijk ver van de bewoonde wereld, maar wel lekker rustig.
Even bijkomen van al het spektakel en genieten van de rust.
In de Posada zijn maar 3 kamers bezet, waardoor we ook voldoende aandacht krijgen. Wel is alles compleet Spaanssprekend, maar met handen en voeten en wat schoolspaans komen we een heel eind. Er is niet echt veel te beleven, want toen we ons naar het dichtstbijzijnde gelegen dorpje begaven, bleek er alleen een kwartsmijn te zijn en een megarestaurant. De hele plaatselijke bevolking deed zijn best om ons die mijn in te krijgen en daarna het restaurant in.
Niet helemaal wat wij van plan waren, dus wij weer terug hobbelend over rode, rotsachtige wegen.
S' avonds hadden we een heus " Kolonial Junglediner" met een paar aardige Zwitsers en...ook wat muggen, maar dat kan je verwachten in de jungle.
Vandaag hebben wij ons op de mountainbikes gestort en een paar uur in de omgeving gefietst. Wat een belevenis en wat een hitte! Het is echt een tropische temperatuur, iets wat wij niet meer gewend zijn.
En nu is het onze laatste avond hier, het rommelt behoorlijk in de lucht, dus het zal me niets verbazen als het straks enorm losbarst!
Morgenochtend vertrekken we weer naar Buenos Aires voor onze laatste etappe van deze fantastische reis.
Wat leuk om te lezen dat er zoveel bezoekjes zijn geweest op de website, super!

• 01 Februari 2015 - 22:07

Annemieke:

Ha nog even vakantiegangers!

Wat is dat nou Gerard, ben jij al die spaanse lessen vergeten van mevrouw Soetens? Foei jongen ;-)
    Het klinkt wel heel avontuurlijk allemaal, jullie zullen heel wat te vertellen hebben. Kunnen we alvast een avondje plannen? haha

groeten en goede terugreis alvast

liefs Fons en Annemieke

• 02 Februari 2015 - 17:16

Bernadette:

De teller staat nu op 1180! Jullie en jullie belevenissen zijn populair. En... als je toch gaat plannen, boek mij dan ook in :). Fijn dat jullie zo genieten in de jungle ondanks de enorme hitte en dan nog fietsen! Sportief hoor. Liefs Bernadette.