Van El Calefate naar Bariloche - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu Van El Calefate naar Bariloche - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu

Van El Calefate naar Bariloche

Door: Mariette

18 Januari 2015 | Argentinië, El Calafate

Na de héle lange dag gisteren was het heerlijk om vanmorgen rustig op te staan en op ons gemak te ontbijten. We hebben al heel wat ondernomen en dat laat heel wat indrukken bij ons achter. Onze vlucht naar Bariloche ging om 16.20, maar tot onze verbazing ging hij bijna 3 kwartier eerder. Dat maak je niet vaak meer mee! Op de luchthaven stond onze auto klaar en nu zijn we 3 dagen heerlijk mobiel.
Het was wel even wennen in het verkeer na die eindeloos stille wegen in Calafate. De weg langs het meer is schitterend, je waant je soms in Zwitserland met al die chalets. Het Centro Civico waar we onderweg langs reden zag er heel relaxed en gezellig uit,leuke kraampjes met plaatselijke producten en mensen die lagen te chillen op het grasveld.
Ons hotel ligt aan het meer ( een van de vele) en heeft een prachtige uitzicht. Hier verblijven we 1 nacht, morgen overnachten we zo'n 180 km noordelijker in San Martin de Los Andes, om daarna weer terug te keren naar Bariloche.