Dag 2 in B.A - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu Dag 2 in B.A - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marietteengerardinargentinie - WaarBenJij.nu

Dag 2 in B.A

Door: Mariette

13 Januari 2015 | Argentinië, Buenos Aires

Van vakantiegangers wordt wel een beetje flexibiliteit verwacht...zo mooi als het gisteren was, zon,37 gr.zo Nederlands was het vandaag!Stromende regen, onweer, dus geen fietsen meer gehuurd, maar een taxi genomen naar Abasto, een gigantische shoppingmol.Aan het eind van de ochtend werd het iets droger en zijn we een flink stuk gaan lopen, wel met de paraplu's!
Onderweg vonden we een superleuk tentje, in de oudste kruidenier van B.A. El Gato Negro. Een kleine lunch, Picado Chica, maakte onze dag weer helemaal goed.
Vanavond maar eens een kijkje nemen in de Tangowijk!
Dank voor jullie leuke reacties!
Het was een succes, we hebben heerlijk gegeten in de wijk Palermo bij Don Julio.Het weer heeft zich goed hersteld en het was supergezellig in dit tentje onze eerste Argentijnse biefstuk te eten. De sfeer op straat was een belevenis, dus zijn we nog een stukje gaan lopen richting het hotel.
En nu gaan we ons voorbereiden op de trip naar El Calefate, morgenochtend vliegen we om 11.15 met een binnenlandse vlucht naar het zuiden van Argentinië.
Zodra we de foto's kunnen overzetten geven we jullie wat indrukken van dit prachtige, afwisselende land.

• 14 Januari 2015 - 09:10

Bernadette:

Hallo Mariëtte en Gerard, wat leuk om te lezen wat jullie in 2 dagen al gedaan hebben. Het tempo zit er goed in! Ik duim voor mooi weer vandaag, geniet lekker verder. Groetjes, Bernadette

• 14 Januari 2015 - 16:08

Toos:

Hoi Mariette en Gerard, jullie hebben al heel wat van BA gezien! Bruisende stad he, leuk om over die bekende plekjes te lezen. Ben benieuwd naar de foto''s. Veel plezier en mooi weer! groeten Toos en Wim